55 שנות קיימות במועצה לישראל יפה
55 שנות קיימות במועצה לישראל יפה

תחרות בית הגיל השלישי הנאה ומקיים בישראל יפה

המועצה לישראל יפה מחבקת את בתי הגיל השלישי ברחבי הארץ על רקע מאורעות 7 באוקטובר 2023 ומביעה הערכה גדולה לכלל בתי הגיל השלישי ברחבי הארץ אשר נפגעו באופן ישיר או עקיף אותם אירועים וכתוצאה ממלחמת "חרבות ברזל". אנו בטוחים כי נושאי איכות החיים, הטיפול, הדאגה והסביבה למען באי ודיירי בתי הגיל השלישי על כל סוגיהם ממשיך להיות בסדר עדיפות גבוה בפעילותכם, שכן הוא חלק מחוסן נפשי של הדיירים והעובדים.

בתי הגיל השלישי ברחבי והארץ נרתמו וקלטו את האנשים שפונו לאור המלחמה ומוענקת להם סביבת מגורים מותאמת ברמה גבוהה עם מעטפת חברתית וצוותים תומכים בשעה מאתגרת זאת, לצד שמירה על שיגרת פעילותם של בתי הגיל השלישי ועל כך יישר כח.
בתחרות השנה, בתי גיל שלישי אשר ייקחו חלק בתחרות ונפגעו כאמור, אנו ניקח זאת בחשבון במהלך  השפוט ובדרוג המסכם.  

גם לעת זקנה זקוק האדם לסביבה יפה ומטופחת, לכן פועלת המועצה לישראל יפה להגברת המודעות לערכי הטיפוח והאסתטיקה גם בבתי "הגיל השלישי" באמצעות התחרות הייחודית והחשובה "בית הגיל השלישי הנאה ומקיים בישראל יפה", שמטרתה: ליצור בבתי הגיל השלישי סביבה נאה וידידותית עבור הדיירים, המבקרים וסגל העובדים ופעילויות עם ולמען הקהילה. התחרות מתקיימת מדי שנה החל מ – 2004 והחוגגת את שנתה ה – 21, בשיתוף משרד הרווחה והביטחון החברתי, ארגון קדם – האיגוד לקידום קהילות דיור למבוגרים בישראל, ארגון אשל – אגודה לתכנון ולפיתוח שירותים למען הזקן בישראל והאגודה הישראלית לגרונטולוגיה. התחרות מתקיימת במתכונת כלל ארצית ופונה אל כל סוגי המגורים לגיל השלישי: בתי אבות, בתי דיור מוגן, בתים סיעודיים, מרכזי יום לקשיש ומועדונים חברתיים/גימלאיים/מועדוני מופ"ת. המוסדות המשתתפים בתחרות מוערכים על פי קריטריונים של חזות מבנים ואיכות חיים וסביבה ותרומה לקהילה.
ההרשמה דרך האתר בלבד.

תחרות בית הגיל השלישי הנאה ומקיים בישראל יפה

לפרטים נוספים, ניתן לפנות למועצה לישראל יפה, המרכז לאחריות סביבתית קהילתית:
כתובת: שד' רוקח 80, פארק הירקון גני יהושע.
ת.ד 53250, ת"א 6153201
מנהל המרכז: קובי ישכיל
אחראית תחום: טלי עבודי
טלפון: 03-6423111 שלוחות: 119,103
פקס: 03-6422839
דואר אלקטרוני:kobyy@israel-yafa.org.il

הרשמה לתחרות

טופס הרשמה לתחרות "בית הגיל השלישי הנאה ומקיים בישראל יפה" 2024

בכדי לקחת חלק בתחרות יש למלא את טופס ההרשמה.
לכבוד המעצה לישראל יפה
המרכז לאחריות סביבתית – קהילתית
1. היננו מאשרים את השתתפותנו בתחרות "בית הגיל השלישי הנאה ומקיים בישראל יפה" 2024
2. תקנון התחרות וטופס הערכה יפורסמו בקרוב.
3. את דמי ההרשמה ניתן להעביר בהעברה בנקאית (פרטי החשבון ימסרו בנפרד) או באמצאות המחאה לכתובת: המועצה לישראל יפה, שד' רוקח 80, ת.ד. 53520 תל אביב 6153201
4. ההרשמה עד לתאריך 1.8.2024

טפסים נוספים